saytrees.org, o organizație neguvernamentală din Bangalore, India derulează zilele acestea o campanie inedită.

damn saytrees

Ok, veți spune, campanii similare au avut loc și pe la noi:

copaci_imbracati

  • în vară, când Primăria Arad a inițiat o campanie privind conștientizarea beneficiilor mersului pe bicicletă

campanie_biciclete_arad

și probabil multe altele de succes de care nu am auzit. Poate mă ajutați voi.

Revenind la subiect, de ce este inedită campania din India? Pai, la prima vedere, în imagini vedem niște mesaje, cu un puternic impact emoțional, scrise pe cartoane și atârnate de copaci. Dacă ne uitam cu atenție, vedem același carton, atârnat de copaci diferiți, iar textul adăugat probabil în Photoshop.

Ok, șiiiii?

Și e bine. E bine nu pentru că au folosit un singur carton în loc de 13, ci pentru că au dat un exemplu. De cele mai multe ori avem tendința să exagerăm din dorința de a ne face auziți. Facem pancarte cu „Salvați pădurile”, cumpărăm brazi de plastic (care prin simpla lor producție și „reciclare” poluează) ca să nu mai tăiem brazii etc. Sunt de acord să nu mai tăiem brazii, sunt de acord să nu cumpărăm brazi de plastic și sunt de acord să împodobim altceva. Un perete, de exemplu.

În fine, ați prins ideea.

[box type=”download”]

Bonus: un raport World Health Organization Reducing global health risks through mitigation of short-lived climate pollutants

[/box]

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here