KFC şi Pizza Hut susţin campania de strangere de fonduri „Eu cum ajung la şcoala”, iniţiată de organizaţia World Vision România. Campania are ca obiectiv strangerea sumei necesare pentru achiziţionarea a cel puţin unui microbuz care sa ii ducă pe cei 150 de copii din comuna Rebricea la şcoala.

Astfel, pentru a ajuta la strangerea de fonduri, cele două lanţuri de restaurante îşi invită clienţii să doneze suma modică de 5 lei, sumă în schimbul căreia, în semn de mulţumire, vor primi un magnet decorativ care să le reamintească de gestul lor frumos şi de ajutorul acordat copiilor.

„Eu cum ajung la şcoală” este a treia campanie de strângere de fonduri a World Vision România, susţinută de KFC şi Pizza Hut.

În luna octombrie a fiecărui an în cele două lanţuri de restaurante se desfăşoară campania „Vreau în clasa a IX-a” care are ca scop ajutarea copiilor defavorizaţi să-şi continue studiile liceale. De asemenea, în perioada iulie-august, KFC şi Pizza Hut au susţinut campania de strângere de fonduri „Mame bune, copii sănătoşi”.

Conform datelor statistice furnizate de Inspectoratul Şcolar Judeţean Vaslui, peste 785 de elevi au abandonat şcoala în prima jumătate a anului şcolar 2010-2011. Din cele 785 de cazuri de abandon şcolar, mai mult de jumătate, respectiv 405 cazuri, sunt din rândul elevilor din ciclul gimnazial, iar peste 80% dintre acestea provin din mediul rural.

Cei care vor să doneze bani pentru achiziţionarea microbuzelor pot suna la  două numere de telefon în reţeaua Romtelecom: 0900 900 090- pentru a dona 5 euro şi 0900 900 092- pentru a dona 10 euro. Totodată, cei care doresc să vină în ajutorul celor 150 de copii pot intra pe site-ul organizaţiei, secţiunea ‘Dăruieşte şi să doneze o sumă la alegere, între 30  şi 200 de lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here