Pe homepage am un banner, unul care mă reprezintă, un mesaj care funcționează ca reminder că ceea ce gândim nu ne poate fi luat.

Acțiunile noastre, în schimb, reprezintă materializarea ideilor, a ceea ce suntem noi de fapt. Nu vă spun lucruri noi și nu e nicio filosofie la mijloc.

Egyed Petru Zoltan sau Zolty cum îl mai știe lumea în online, a venit cu ideea unei campanii pentru achiziționarea de cărucioare electrice pentru persoanele cu dizabilități locomotorii grave. Ideea campaniei este aceea de a oferi spațiu publicitar pe blog, iar banii se vor duce sub formă de donații la Zolty, care va achiziționa scaunele și le va oferi celor care au nevoie de ele.

Ideea este bună, însă are nevoie de ajutor ca aceasta să se materializeze.

Așadar, pun la bătaie spațiul banner-ului (728×108 px) cu profunde semnificații ideologice. În plus, ca să fie treaba treabă, accept și advertoriale.

Să cumpărăm cărucioare, zic!

Sursa foto

3 COMENTARII

CUM COMENTEZI?